Το www.pieriatoday.gr χωρίς να εγγυάται και συνεπώς να ευθύνεται, καταβάλλει τη μέγιστη δυνατή προσπάθεια, ώστε οι πληροφορίες και το σύνολο του περιεχομένου να διέπονται από τη μέγιστη ακρίβεια, σαφήνεια, χρονική εγγύτητα, πληρότητα και ορθότητα. Σε καμία περίπτωση δεν προκύπτει ευθύνη της ιστοσελίδας για οιαδήποτε ζημία τυχόν προκληθεί στον επισκέπτη / χρήστη εξ αφορμής της χρήσης του δικτυακού μας τόπου.

Κάθε αναγνώστης του pieriatoday.gr μπορεί να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του στα σχόλια. Ωστόσο, κάθε σχόλιο πρέπει να εγκριθεί από τους διαχειριστές, οπότε δημοσιεύεται λίγη ώρα μετά την καταχώρησή του. Διαγράφονται σχόλια με υβριστικές εκφράσεις, προσωπικές αντιπαραθέσεις (flaming), διαφημίσεις ή κακόβουλα μηνύματα (spam).

Ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σας!

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΟΙ, ΤΟΥΣ ΕΝΩΝΟΥΝ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ

Παρωδία, εθνικό θέατρο το περασμένο Σαββατοκύριακο στη Βουλή, η συζήτηση για το φορολογικό-ασφαλιστικό δεν διέφερε σε τίποτα από μία ακόμη παράσταση επιθεώρησης στο Δελφινάριο.

Βέλη εκατέρωθεν, βουλευτές σε άδειες αίθουσες έκαναν επίδειξη φανατισμού και πρωτοφανούς κομματικής πειθαρχίας, πειθαρχημένοι και άβουλοι στρατιώτες που δείχνουν εμπράκτως πως γι’ αυτούς τα κόμματα τους είναι υπεράνω όλων, αφού αν έρθουν σε ρήξη θα χάσουν τα προνόμια τους και θα βρεθούν εκτός του μαντριού. Φυσικά ούτε λόγος για τάση αυτοκριτικής για τα δικά τους προνόμια, για τη σκανδαλώδη βουλευτική ασυλία που έφερε τη χώρα ως εδώ με τις ανεξέλεγκτες πρακτικές της πολιτικής τους.

Καμία ένδειξη προσπάθειας να βάλουν τη χώρα σε ένα σωστό δρόμο επιτέλους, καμία προσπάθεια συνεργασίας και εθνικής συνεννόησης τη στιγμή που τα εκατομμύρια των Ελλήνων δεν ενδιαφέρονται πια για πολιτικό αίμα, διαμάχες και εκλογές παρά μόνο για συννενόηση, για επιστροφή στην ομαλότητα, την πρόοδο και την σωτηρία της πατρίδας. Έχει επέλθει πια η ανυπέρβλητη κόπωση όλων των Ελλήνων από τα συνεχή τερτίπια, τις οπισθοδρομήσεις, την εκλογολογία, τις συνεχείς απειλές για πτώχευση και νέα μνημόνια, τις απειλές για φοροεπιδρομές και στο τέλος την εφαρμογή όλων αυτών.

Οι Έλληνες αηδίασαν την πολιτική και τους πολιτικούς, δεν ασχολούνται πια, υπομένουν στωικά τα σχέδια του συστήματος και μόνο λίγοι κομματοφρουροί παραμένουν να τροφοδοτούν το πελατειακό κράτος που έχει συρρικνωθεί αλλά συνεχίζει να υπάρχει…

Ο Έλληνας αξιοπρεπής δεν αντέχει άλλο την ταπείνωση, δεν ασχολείται με τις κλίκες και τα τεχνάσματα της πολιτικής, είναι έτοιμος για απεργίες, αγώνες και ΟΧΙ στα δημοψηφίσματα.

Εντός του κοινοβουλίου τα πράγματα αλλάζουν, η πίτα είναι μοιρασμένη, οι κύριοι βουλευτές με τα ακριβά κουστούμια τους δεν νοιάζονται για τα δεινά των μνημονίων που ψηφίζουν και τις επιπτώσεις τους στο λαό.

Την Κυριακή το βράδυ, μετά από μία μαραθώνια διαδικασία-θεατρική παράσταση οι πρωταγωνιστές δεν πρόσφεραν τίποτα καλό στους Έλληνες, δεν τους έδειξαν κανένα φως στο τούνελ, έκαναν τις γνωστές αψιμαχίες επί ώρες, τις γνωστές αλληλοκατηγορίες χωρίς να απαντούν για όσα τούς κατηγορούσαν οι αντίπαλοι, επέρριψαν γενικόλογα ευθύνες σε προηγούμενες κυβερνησεις χωρίς να αναζητήσουν υπεύθυνους με ονοματεπώνυμο… Ο Τσίπρας δήθεν σώζει Έλληνες με τα νέα μέτρα και μας βγάζει από τα μνημόνια, σπρώχνοντάς μας ακόμη πια βαθιά στην ύφεση και τον μαρασμό.

Ο πολίτης κλείνει το κουτί για να μην ακούει άλλο αυτούς που τού έκλεψαν το μέλλον του, βουίζουν στα αυτιά του οι φράσεις «δεν θα επιτρέψουμε να καταστρέψετε την Ελλάδα”, δεν θα αφήσουμε να φτωχοποιήσετε τους Ελληνες», την Ελλάδα, τους Έλληνες, την Ελλάδα, τους Έλληνες, την Ελλάδα, τους Έλληνες…

Άραγε αυτοί δεν ανήκουν στους Έλληνες ; Kαθώς οι νόμοι δεν τούς αγγίζουν αλλά τούς ενώνουν τα συμφέροντα…
ΙΩΑΝΝΗΣ ΦΩΚΑΣ


ithesis.gr
4:02 μ.μ.

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

[blogger]

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget